KJØPSVILKÅR


Suksessklubb AS
Kristian IVs Gate 21
4612 Kristiansand

Organisasjonsnummer: 932 684 306

Selger: Suksessklubb AS

Kundeservice: [email protected]

Selger blir betegnet som: Suksessklubb, oss/våre eller vi. Kjøper blir betegnet som: kunde, du, deg, ditt eller din.

 

Gjennomføring av handel

Gjennomføring av handel her på www.suksessklubb.no gjøres veldig enkelt. Du trykker "kjøp" på det produktet du ønsker å kjøpe. Deretter fyller du navn, e-postadresse og betalingsinformasjon.

Når du har gjennomført en handel hos oss, godkjenner du og samtykker våre vilkår. Ved handel av en vare godkjenner du og samtykker produktets informasjon og merknader.

 

Personvern, sikkerhet og personopplysninger 

I forbindelse med bestillingen, godtar du at suksessklubb.no lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Suksessklubb vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post/telefonnummer for å sende markedsføring og nyhetsbrev.

 

Priser

Alle våre priser er inkludert MVA, med mindre annet er spesifikt oppgitt. Våre priser kan variere og det tas derfor forbehold om prisendringer i forhold til markedet og andre faktorer. Det tas også forbehold om skrive-/trykkfeil på vår nettside.

Vi forbeholder oss retten til å når som helst gjøre nødvendige prisjusteringer.

 

Betaling

Betalingsmetodene vi har er: VISA, MasterCard, American Express, Paypal, Klarna og Vipps. Dersom du som kunde betaler med kort vil kjøpesummen bli belastet samme døgn. 


Ved delbetaling eller fordeling av total betaling, skal betalingene være oppgjort innen avtalt tidspunkt. Gjennomføres ikke alle betalinger til avtalt tidspunkt, vil tilgang til innhold trekkes inntil utestående betalinger er oppgjort. Delbetaling er ikke et abonnement, og alle betaling skal gjennomføres innen forfallsdato. Hvis ikke betaling gjøres innen 14 dager etter forfallsdato, vil betalingen gå til inkasso og ytterligere gebyrer påløpe.

 

Levering

Produkter som tilbys på suksessklubb.no er digitale produkter, og leveres umiddelbart på e-post med lenke til fil/innlogging. Kjøperen kan benytte seg av innholdet og tilhørende ressurser på alle sine enheter. Konto og innlogging er strengt personlig, og det er kun du som kjøper som kan benytte deg av din konto. Deling av konto og/eller mistanke om deling av samme konto uten skriftlig tillatelse vil føre til umiddelbar utestengelse uten refusjon.

Alt innhold, systemer, ressurser, dokumenter og verktøy er Suksessklubb AS sin eiendom, og kan ikke deles videre, kopieres, eller selges på noe som helst vis. Videresalg, deling eller distrubusjon av Suksessklubb AS sitt innhold vil føre til umiddelbar utestengelse uten refusjon, og nødvendige rettsforfølgelser.
Innholdet skal kun brukes til formålet med egen nettbutikk.

Ved brudd på fellesskapets regler som godtas ved innmelding, vil dette resultere i umiddelbar utestengelse uten refusjon. Les disse nøye før du starter.

Fra 10.05.24 har fellesskap en 6 måneders begrenset tilgang fra innmelding. Programmets tilgang opprettholdes, og det er mulighet for å fortsette tilgang til fellesskap mot en lavere månedlig avgift.

 

Angrerett

Ved nedlasting eller strømming av digitale enkelttjenester, vil angreretten falle bort så snart tjenesten lastes ned/strømmes, så sant den næringsdrivende har oppfylt lovens krav til forhåndsinformasjon og prosedyrer.

Digitale innholdstjenester er levert så snart avtalen er inngått. Under forutsetning av at den næringsdrivende oppfyller krav fastsatt i loven, faller angreretten bort straks tjenesten tas i bruk. Digitale innholdstjenester skiller seg på dette punktet fra levering av andre typer tjenester, der angreretten består inntil tjenesten er ferdig levert. Angreretten faller bort så straks du tar i bruk kursets innhold.
 

 

Garanti

Vi tilbyr en 7-dagers pengene-tilbake-garanti, som betyr at du har opptil 7 dager til å få full refusjon av kjøpesummen fra innmelding. En refusjonsforespørsel må gjøres innen 7 dager etter kjøpet. Refusjon er ikke tilgjengelig hvis mer enn 10 leksjoner av programmet er tatt i bruk.


Hvis disse betingelsene er oppfylt, vennligst send oss en e-post til [email protected] for å be om refusjon.

Fra 01.09.24 erstatter vårt 7-dagers pengene-tilbake-garanti vårt tidligere “100% Resultat garanti" for nye medlemmer, i sammenheng med lansering av 2.0. For medlemmer før 01.09.24, les punkt 12.
 

 

Reklamasjon

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

Reklamasjonen til selgeren må skje skriftlig.

 

Retting eller omlevering

Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende ting. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid. Selger har i utgangspunktet ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel.

 

Prisavslag

Kjøper kan kreve et passende prisavslag dersom varen ikke blir rettet eller omlevert. Dette innebærer at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for kjøperen.

 

Heving

Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøperen også heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig.

 

Tidligere garanti

 

Følgende garanti gjelder kun for medlemmer som kjøpte tilgang før 01.09.24: Denne erstattes av vårt 7-dagers pengene-tilbake-garanti i forbindelse med lansering av 2.0.

Selger tilbyr et såkalt "100% Resultat garanti" som betyr at har rett til å si opp avtalen og få full refusjon av betalingen hvis: a) Kunden har fullført alle videoleksjoner, b) Kunden har fullført alle arbeidsark, c) Kunden har deltatt og gjennomført minst førti (40) hele gruppemøter, d) Kunden har iverksatt strategier fra videoleksjoner, e) Kunden fullfører alle betalinger til selger i tide (ikke senere enn forfallsdato), f) Kunden har ikke oppnådd en omsetning på minimum innmeldingsavgift til kurset innen 12 måneder fra kjøpet ble gjennomført, g) Kunden har gjennomført 4 x 30 min 1-on-1 coaching samtaler med vårt team. Kjøper har den fulle bevisbyrden for å oppfylle alle garanti betingelser. Det påfaller kjøper å fremvise at vilkårene er oppfylt. 

 

Endring av vilkår

Vi har forbeholdt retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.

 

Spørsmål om kjøpsvilkår

Ta kontakt med vårt kundesenter eller send oss en e-post på [email protected]